e m m a ; vardag, fest, inredning

Lunch!

jaaoo, lunchilunch :)

Pastasallad idag, mums! Älsklingen har varit här och lunchat med mig! Mysigt!

Usch jag har sån jävla rethosta :s jobbigt när man jobbar och ska snacka med en massa folk.. :( Hoppas på att det blir bättre snart! Har varit förkyld i snart två veckor :s

Skönt att det är regnigt ute idag, eftersom jag jobbar. Får verkligen ångest över att jobba när det supernice väder ute! Vill ju inte sitta inne då inte! Och det känns som att man måste ta vara på den sol man får tag i.. mm..

Idag så ska jag hem till min moster efter jobbet! Vi ska "ta hand om" deras hus + två kissekatter från lördag till tisdag, så vi ska snacka lite om vart allt finns och hur vi ska göra med allt osv. De har pool ;) så nu hoppas jag på att det blir finfint väder på söndag, ledig då skulle Lurkas kanske komma och hålla mig sällskap :) wie!

Fick lön idag så ikväll ska det inhandlas mat och dylikt! Ska även köpa lite hårfärg! Ska lägga i lite ljusbruna slingor tänkte jag, ser så "grå" ut i hårbotten :)

Nu ska jag ta och diska lite sen väntar jobbet ;)


PUSSO


I D A

Ja visst är den cool :)?! Tack så mycket vad gullig du är :) Kan bara säga detsamma! Vad härligt med pool :)

2008-07-18 / 12:59:39
BLOGG: http://aijdawolfie.blogg.se/
Anchal

Hoppas att du får en trevlig dag :D

2008-07-18 / 13:57:06
BLOGG: http://anchaals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback