e m m a ; vardag, fest, inredning

Shit..

är fortfarande vaken.. (!) Skulle behöva sova, men samtidigt känns det som att det inte spelar ngn roll :P jag har ju numera semester ;) Dessutom så är jag övertrött, känner inte alls för att sova!

Kan berätta lite vad jag gjort under dagen :)

Vaknade ganska sent, kring halv 12. Kände mig mycketmycket bättre idag(eller igår, eller..) än vad jag har gjort i helgen! Tog det sen lugnt här hemma, satt framför datorn och grejja :) Sen kom älsklingen hem och då hade jag gjort i ordning lite käk åt honom :) Sen drog vi till Avesta och shoppade lite, köpte strumpbyxor, en orange tubtopp, en blå/vit-randig tee och ett par supersöta tygskor :) Lägger upp bilder på det imorrn ;)

Efter det drog vi ut till halvsyrrans sommarstuga och umgicks där ute, drack kaffe, snackade lite och kollade på deras semester film, hade det allmänt trevligt! :) Vi kom hem kring 22. Vi satt & myste lite framför tv:n sen skulle pälsk slagga :)

Imorrn ska jag inte göra ngt speciellt, blir nog att åka till jobbet en sväng. Ska hämta min cykel där. Sen om det blir sol så ska jag sola. Kanske inte så bra efter att man varit förkyld, men skitsamma ;P

Nu ska jag ta och försöka sova :)

PUSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback