e m m a ; vardag, fest, inredning

Sommar!

Åhh så härligt väder!! :D
Har precis legat ute i solen ett tag! Sen halv 11 ungefär. Det får räcka.. hade gärna legat ute en liten stund till men ska ta och plocka ihop lite här i huset innan mammsen kommer hem, så det är rent & snyggt när hon kommer hem. Ska ta och baka en blåbärspaj också :) Hon kom hem från Tunisien igår. De verkar ha haft det bra! :)

Igår så var det fullt upp kändes det som! Var och fikade med Bea och Johanna vid 13, vi satt där ett bra tag, Camilla höll oss lite sällskap också! Jättetrevligt! Längesen vi sågs, så vi hade lite att prata om :)
Vi var förbi secondhand en sväng och jag fyndade en sjal och Johanna ett skräp! Sen gick vi förbi på mitt jobb också, shoppade loss lite ljus bl.a.


Sjalen jag fyndade på SH, skor från Lindex, tee från H&M och tubtopp från H&M
Inte världens bästa bilder, skitsamma ;)

Sen cyklade jag hem och städade lite! Och käkade middag.
Vid halv 7 kom Lurkas förbi och bjöd på cider och popcorn :) Trevligt värre! Vi hade inte heller setts på ett tag så vi hade lite att snacka om vi med ;)

Och inatt har det antingen varit en jääävla envis mygga eller flera myggor inne i sovrummet! Jag har fått 7 st myggbett!! Bara över en natt liksom.. :s 3 stycken på axeln, alldeles bredvid varann. och fyra på ljumsken alldeles bredvid varann :P hmm.. kliakliklia!

Ikväll ska jag packa så allt är klart inför morgondagen då jag drar iväg till Josie :D :D Längtar som fan! Skönt att komma iväg lite.. Och få träffa min poopie! Hoppas det blir bra väder till helgen, ska nog kika in på tv4 och kolla läget!

Hoppas ni har det bra och att solen skiner på er!

PUSSO



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback