e m m a ; vardag, fest, inredning

all the way DJ let it play

Idag har det varit riktigt ruskigt väder ute! Uschabuscha! Vill ha solsolsol, speciellt till helgen!

Sitter just nu och lyssnar på Vampyr-markus :D wiee, blir glad av den! Ett måste att den är med på playlisten på lördag! Eller hur Johanna!? ;) Jaoo på lördag är det ferre som gäller, fotbollsferre! Blir att glo på Sverige - Spanien först ngnstans och sen blir det förfest här hemma och sen utgång :) Blir nog jättetrevligt! :D

På tal om fotboll så satt vi hemma hos Johanna E igår och såg på när Sverige spöade Grekland! ;D wiie! Vi var först hemma hos Linnéa och grillade och hade det jättetrevligt! :)

Idag så har jag jobbat :) Gick jättebra! Vi håller på och gör om nu i butiken och det är så spännande! Kul med lite nytt! :) Och imorrn är jag ledig! :) Ska städa.. :/ det behövs verkligen! Typ kläder överallt! :s Tänk om man kunde ha ngn som städade åt en... gosh.. så rik ska jag minst bli! Så jag kan skaffa en egen liten städtant :) mm, lät bra.. det satsar vi på!

Har nyss käkat kladdkaka med blåbär och hallon till, och upptäckte nyss att jag var superblå runt truten, Anders undrade om jag käkade med hela fejjan eller nått.. :P haha! Jag är helt blå om fingrarna också :P Men det var gott ;)

Och idag har min poopiedoop opererat bort sina halsmandlar :s aow aow! Men pratade med henne kring 4 och då hade hon redan opererats och var lite groggy av morfin ;P men hon mådde bra! mhihi sötnöt! Skönt att höra att allt gick bra :)

Ska nog ta och göra i ordning en sommarskiva till jobbet :) och en playlist till lördag! Jaoo det ska jag göra! :)
Ha en najs kväll! ;D

en låt som defintivt blir med på lördag:

Enrique Iglesias - Can you hear me




Emma

Ja, men vad trevligt :D Ska försöka få med någon, men än så länge ingen som kan :/ men jag kommer ändå ;) Japp, fint..då hörs vi! Puss å Kram :)

2008-06-11 / 20:32:52
BLOGG: http://emmaulrika.blogg.se/
josie

Poooop! Ligger hemma i sängen nu och kikar runt lite. kolla in i min blogg sen på mina före & Efter-bilder..hahhah ! Skitäckliga! men du är väl inte så känslig? ;p

Jag kommer inte ihåg vad jag sa till dig igår, men det var iaf kul o prata =) hih..Pusspuss poop

2008-06-12 / 10:38:41
BLOGG: http://josiefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback