e m m a ; vardag, fest, inredning

Fredag

Äntligen fredag!

Har börjat dagen med en rejäl frulle :) Satt finfint! Plockat lite i lägenheten har jag hunnit gjort också! :) Börjar kl 13 idag :) Ska snart ta och börja göra mig i ordning.. Men först lite bloggning ;)

Och imorn åker vi som sagt till Ludvika. Hade gärna åkt idag, men jag jobbar imorrn på förmiddagen, så vad gör man.. :) Justja! Måste hinna in på systemet innan jag börjar också! yäyä

Igår var vi ju till Falun och hälsade på Erika J, var riktigt kul att se henne och lilla Rasmus (vilken sötnos)! När vi kom fram till Falun tog vi oss en promenad till stan. Vilken mysig stad Falun är! 
Vi lunchade i gallerian och vi kollade in nya Gina T, synd bara att inte halvsyrran jobbade så man fick träffa henne.. men hon har väl kanske semester eller nått.. Har ju inte hennes nya mobilnr, så inte kunde jag slå en pling och kolla vart hon höll hus heller.. :/ Men det blir väl fler ggr (iår?) man drar till Falun :)
Efter besöket på Gina T och två plagg senare så blev klockan plötsligt allt för mkt så vi var tvugna att ta oss hem till Hedemora igen, men först blev det ett stopp på Plantagen, köpte lite blommor til min balkong :D wiee! Blev så tjusigt så!

När jag och älsklingen hade käkat lite här hemma så drog jag hem till Lurkas igen för att spela lite Gitarr Hero och umgås :) Skitskoj! Svårt i början.. :P hihi, blev utbuad ngn gång ;)
Vid 8 gick vi till Waynes för att titta på fotbollen där :) Var inte lika mkt folk som när Sverige spelade men liiite folk var det iaf :) Trevligt! Kul att Spanien vann :D

Bilder från dagen hittar du här

Nu ska jag ta och göra mig i ordning så jag hinner med systemet innan wörket! :)
Blir nog inget bloggande förens på söndag nu, om jag inte mobilbloggar då :)

Hoppas ni får en supernajs helg! Och håll tummarna för fint väder!!

PUSSO



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback