e m m a ; vardag, fest, inredning

Heja SVERIGE!

Ja, ikväll spelar svenskarna mot grekerna! Spännande match! Blir nog tufft att slå Grekland.. men vi får hoppas på det bästa. Om det blir som det är planerat så blir vi hemma hos Linnéa ikväll och kikar på matchen + grillar. Men vädret är ju inte direkt världens bästa grillningsväder så vi får se hur det blir med grillningen. Har dessutom inget kött hemma som jag kan grilla :s Så det kanske blir att käka hemma. Får se hur jag gör. Slutar kl 18 idag också och vi ska ses vid Linnéa vid halv 7 - 7 så det blir lite tajt med tid där också.

Som sagt så jobbar jag idag. 14-18, härligt pass ;) Har hunnit tvättat och diskat nu här på förmiddagen, najsinajs!
Ska ta och göra mig i ordning lite nu!

Hoppas ni får en supernajs dag och håll tummarna för att Sverige tar hem segern ikväll!!
Och hoppas tjejerna får en bra vecka på Mallis! Gissa hur avis jag är!!

PUSSO

Härlig reklam ;)




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback