e m m a ; vardag, fest, inredning

Helgen

Sitter och väntar på att matchen Sverige - Ukraina ska börja så jag tänkte att jag skulle hinna blogga lite om vad jag har gjort i helgen under tiden :)


I det hela så blev det en lugn helg. Man behöver sånna ibland också ;)

I fredags så tog jag och älsklingen oss till mammsen för att grilla :D Så himla mysigt! Älskar verkligen att grilla där hemma. Fint väder är ju ett måste dåra ;P Och det var det ju! Supernajs! Vi kollade sen på film. "What happens in vegas" med Ashton Kutcher(hot) och Cameran Diaz! Den var bra! Även om man visste vad som skulle hända i slutet.. :P

Lördagen spenderades först på jobbet! Fan vad varmt det var att jobba! Och dessutom var det mkt folk. Så jag sprang runt där i butiken som en yr höna :P Sen så gick jag och älsklingen till systemet för att köpa lite cider och öl. Vi tänkte att det skulle var najs att dricka när det var så jäkla varmt ute :) Vi drog sen till pålsbenning för att sola och bada(?) blev inge bad för min del ;P badkruka you know! Blev att dra hem till mammsen igen. Och käka och glo på film ;) hehe! Denna kväll blev det "Iron man", var också riktigt bra! mm :)

Idag har jag och älsklingen städat hela lägenheten och tvättat och haft oss :)
Oj, nu börjar matchen! HEJA SVERIGE!

Laater


jag och min nya Sverige-t-shirt :D




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback