e m m a ; vardag, fest, inredning

Midsommarafton ♥

Japp, idag är det midsommarafton och även min mammas födelsedag :D wiie, grattis mami! Hon fick presentkort och lite små grejer av oss :)
Är precis hemkommen därifrån, har ätit god mat, fikat och kollat på gamla filmer från när jag och lillsyrran var små :) Roliga filmer!

Ikväll blir det partyparty med Bea :) Vet inte riktigt vart vi ska men hon hade då koll! Blir vid sju vi ska iväg..
Tänkte ta mig en powernap nu så jag orkar med kvällen, är supertrött redan nu! :s

Och vädret då? Jo det är väl så där.. väldigt växlande.. Nu skiner solen iaf ;D

Hoppas ni allihopa får en supernice midsommar och jag håller tummarna för att solen ska skina på er!
Sup lugnt ;)

PUSS

GLAD MIDSOMMAR/ EMMA



Wysteriia

Hoppas du har en toppenkväll :D

2008-06-20 / 18:42:40
BLOGG: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback