e m m a ; vardag, fest, inredning

Midsommarafton

Midsommaraftonen började med att jag och Anders gick till mammsen vid lunchtid för att äta sill, färskpotatis, fläskfilé etc.etc :) Yummie, yummie! Mammsen fyllde år då också så vi gratulerade henne med presenter och tårta :) Så trevligt så! Hoppas hon blev nöjd med det hon fick! Mammas särbo kom förbi en sväng också, men då skulle vi börja dra oss hemåt för älsklingen skulle iväg med sina kompisar. Och jag skulle också göra mig i ordning för ytterligare partajande!



Älsklingen och två av hans kompisar satt här en liten stund sen när de drog iväg så hoppade jag in i duschen för att sedan möta upp Bea hemma hos henne :) Efter ett/två vinglas där gick vi vidare hem till en av Beas gamla klasskompisar där det redan var ett gån tjejer. Efter skiitsnack och snapsar hit & dit så blev klockan helt plötsligt två :) Så då var det minsann dags att dra sig hemåt och slänga sig i sängen(läs soffan ;P)... Två timmar senare väckte älsklingen mig och han var full som en.. jaa kastrull! haha, staplade omkring här i lägenheten sökandes efter ngt som två av hans kompisar kunde sova på. 4 på morgonen så rotade vi ute i förrådet och hittade tillslut en madrass :) SEN blev det sängen :) 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback