e m m a ; vardag, fest, inredning

Midsommardagen

Vaknade upp lite yr i bollen men var ändå relativt pigg :) Älsklingen vaknade upp och bestämde sig för att ta det lugnt, dagen/kvällen innan räckte gott & väl för honom ;P hehe sötoow! Har inte sett honom såå full/bakis på lääänge!


Efter många ombyten senare så skjutsade mamma mig till Säter(blev inbjuden av Emma till en förfest) var väl kring 6, där det skulle partajas! ;) Blev en riktigt kul kväll! Var ganska mkt folk på förfesten ett tag! Några tjejer från hedemora kom också dit :) trevlans! Kvällen gick vääldigt fort! Och det var riktigt trevligt att träffa lite nytt folk och så :) Vi spelade lite kort m.m. Vid elva halv 12 drig vi ner till Säterdalen där "the refreshments"(?) spelade och det var öltält och disco där också :) Vi höll oss nog lite överallt tror jag men i slutet var vi mest och dansade, sköjjsköjj!

Kl 2 kom mamma och hämtade mig i Säter (jaa, jag vet min mamma är världens bästa ;)) och då hade det redan börjat ljusna! Solen var på väg upp! :) Najsinajs!

Fler bilder hittar du här!

Hoppas ni haft en bra midsommar!

PUSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback