e m m a ; vardag, fest, inredning

Melodifestivalen-party

Är precis hemkommen från en snabb runda på stan ;P
Nicholina och jag drog till systemet. Klockan var kring kvart i 2 och de stänger 2. När vi kommer in så fungerar inte deras kortgrej. Så man kunde inte betala med kort. Så vi fick springa ut igen för att ta ut pengar.. men vi hann ju tillslut få tag i några cider ;)
Var in på systemet för att ikväll ska vi dricka lite till melodifestivalen :) Blir nog relativt lugn kväll! Trevligt!

Har annars jobbat idag. Och nu funderar jag på om jag ska ta ett pass på crosstrainern ;) Blir nog så. Sen så ska jag ta och plocka lite här hemma :) Sen blir det väl att hoppa in i duschen och göra sig i ordning för kvällen :) Blir nog nya långa skjortan ikväll och ett par tights till :) mm..

Nu ska jag byta om så jag kan svettas lite ;P
Hoppas ni får en trevlig lördag och sup lugnt ;)

Pusspuss

image1056





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback