e m m a ; vardag, fest, inredning

Nej det är ingen vanlig dag...

Ja idag fyller min pälsk 23 år :) Hoppas han får en bra dag! :D

Ska snart ta ett pass på crosstrainern och sen blir det att hoppa in i duschen och fräsha till sig lite :) Blir nog en sväng på stan sen.. Eller vi får se hur det blir med den saken blir inte så jättesugen att gå ut när det är mörkt, grått, regnigt och trist ute :s Lät inte allt för lockande :P
Kanske blir att dra igång en filmrulle här hemma istället och plocka lite i lägenheten. (Måste diska :s)

Ikväll kommer nog lillsyrran hit och håller mig lite sällskap. Vi ska väl äta ngt gott och kolla på Lost ;P

Som sagt så ska jag göra mig i ordning för en rejäl work-out nu ;)

Ha en fortsatt trevlig onsdag! Pusspuss

image1056


Ida

Svar: Okej. Jag har börjat tanka andra säsongen nu jag. Jag gillar Peter... Hiro är lite... konstig :P

2008-03-12 / 13:07:55
BLOGG: http://drinkitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback