e m m a ; vardag, fest, inredning

Övertalningsförmåga

Haha, ja.. det blev inte bara en eller två toppar som hängde med hem ;) Men jag får skylla på att min mamma och jag är väldigt duktiga på att övertala varandra att vi ska inhandla den & den varan ;P farligt, farligt!
Men hittade det jag skulle ha till älsklingen iaf men det kan jag ju inte skriva här, han läser ju bloggen ;)

Detta hittade jag iaf:

Det blev en vit lång skjorta, 2 cardigans, en topp, en klocka, ett halsband och ett par skor. En del grejjer var riktiga fynd ;)






Har iaf haft en jättebra eftermiddag med min mamma :D Trevligt!
Nu ska jag ta och ge mig på disken, jag vill inte!! Gah! Hm..
Sen blir det att glo lite på tv ;P Klockan 22.00 är ju Blondinbella med i debatt, kan bli intressant att se. Läser ju hennes blogg då & då.
Ska också ta och vika in alla mina kläder, rensade garderoben igårkväll/inatt och hann inte få in alla kläder i garderoben. Riktigt skönt att få det urrensat! Och de nya kläderna ska in också ;)

Imorrn är det jobb som gäller, 14-18 ;) skönt pass! Sen är det ju helg! Yeay! Ska väl inte göra så mkt till helgen. Får se vad som dyker upp på schemat ;P

Ha en fortsatt trevlig kväll!
image1056







Emma

Precis, lika bra det utifall ;) Vad mkt fint du handlat iaf :) Jag har inte gjort mkt vettigt ikväll, mest suttit vid datorn. Har gjort potatisbullar iaf, gott :) Puss!

2008-03-13 / 20:53:49
BLOGG: http://emmaulrika.blogg.se
Maya

Ja serien var lite sådär tycker jag. härlig shopping =)

2008-03-13 / 23:11:56
BLOGG: http://Mayagunnarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback