e m m a ; vardag, fest, inredning

Redan fredag!

image1086Jaha, så blev det fredag helt plötsligt :) härligt!

Älsklingen åkte hem i tisdags.. och det är ju aldrig roligt.. men han kommer hit nu på onsdag igen!
Och sen på fredagen ska vi dra till Halmstad! Ska bli kul!

Vad har jag gjort i veckan då? hm.. jobbade i tisdags och älsklingen åkte hem. På kvällen åkte jag på "ljusparty". Riktigt kul. Köpte ljus för en massamassa pengar :s och i onsdags så jobbade jag 14-18 och på kvällen där var vi ett gäng tjejer hemma hos Steph. Riktigt trevligt! Hon och Nea hade gjort i ordning tacos åt oss och kladdkaka med bär och glass :D Mumsigt! Det var riktigt trevligt!

Igår så var jag ledig. Så mamma och jag hade kommit överens att åka iväg en sväng. Hon har lite semester den här veckan så vi tänkte att vi skulle passa på när vi båda var lediga :)
Vi drog till Avesta och kikade runt lite. Jag köpte bl.a. möbler till min balkong ;) Superbra! Det var ju sååå härligt väder igår så innan vi drog så satt jag på min balkong och läste cosmopolitan, härligt! Skönt att gå mot varmare och ljusare dagar! Och på tal om det så ska man ju ställa om klockan på söndag! En timme bakåt är det va?

image1085
Och igårkväll så gick jag och Lurkas och tog en varsin latte på waynes. Riktigt trevligt att ses! har inte träffat henne sen innan hon drog till Stockholm! Typ två veckor sen! Vi hade lite att snacka om :) Camilla kom förbi en sväng också! :)

Idag börjar jag kl 12 så jag ska snart ta och göra mig i ordning. Tänkte slänga ut lite vintergrejjer till förrådet innan jag drar och måste in på systemet också för gardera mig till helgen om det händer ngt! ;)

Men hoppas ni får en superbra fredag! ;D
Pusspuss på er!
26 dagar kvar till Sälen ;)


Lurken

Åhh va glad jag vart när jag läste om att vi ska ställa fram klockan på söndag.. Det betyder att jag jobbar 11 timmer ist för 12 !! :D Happy happy !

2008-03-28 / 10:44:25
BLOGG: http://lurkas.blogg.se
Emma

en timme fram är det väl? :P

2008-03-28 / 10:53:42
BLOGG: http://emmaulrika.blogg.se
Johanna

Man ställer väl fram klockan eftesom man tar fram utemöblerna.. eller? Trevlig helg : ) Puss puss

2008-03-28 / 14:18:47
BLOGG: http://blikvar.blogg.se
Camilla

hello! precis, en timme fram för man tar fram trädgårdsmöblerna, en väldigt bra regel! :) Vad trevligt det
blev när jag våldgästade emmornas fika igår :) det blev sent för mig dock, datorer är inte alltid bra! Imorse
blev jag moster :) såå roligt! Ha en bra helg! kram!

2008-03-28 / 21:02:51
Emma

hehe aah det var en bra regel ;P
Ahmen det var ju bara trevligt! Ingen fara alls! :)
Åh vad kul! Grattis då! ;)

2008-03-28 / 23:15:24
BLOGG: http://emmahaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback