e m m a ; vardag, fest, inredning

Sommar, tack! :)

Sååå fint väder ute idag :D Man blir så glad, men det snöade som bara den igår kväll och jag trodde att vintern hade kommit tillbaka men den hade töat bort när jag vaknade imorse :) skönt! Orkar inte med nå mer snö nu! Vår och sommar tack!

Sitter just nu och väntar på mammsen, ska iväg och lämna lite grejjer på tippen och kasta glas och sen blir det nog att åka till Avesta och plushuset en sväng. Vi ska hämta lillsyrran också som har praktik i en butik där nu :) Btw så förlorade de matchen igår med 3-5 men jag tycker att det var riktigt jämt! Damer liksom.. Och syrran gjorde ju mål! ;) Duktigt!

Nu ska jag ta göra mig i ordning! :D
Ha en bra dag!

pusspuss
image1046





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback