e m m a ; vardag, fest, inredning

Söndag & måndag

I söndags var jag som sagt bakis så jag och älsklingen låg och degade här i soffan ett bra tag in på dagen!
Kring 4 tog vi oss till mammsen. Vi hade bestämt oss för att sova där söndag till måndag för Gunvald skulle var själv. Så vi åkte dit och höll honom sällskap och käkade lite påskmiddag och glodde på film ;)

På måndagen gick vi upp ganska tidigt och vi var ut på gården en sväng. Mysigt!

image1081
Haha, så himla snygg bild ;) Från när älskot och jag degade i soffan :P

Bilder från mammsen:


Jag | Gunvald | Älskling

Och nu har älsklingen åkt hem. Det har liksom varit full rulle här sen han kom hit.. och nu känns det supertomt.. Men som tur var så kommer han hit igen om en vecka och då ska vi dra till Halmstad :D Ska bli superkul! Han ska flytta så vi ska låna pappas jobbuss och ta hans grejjer i :) Spännande! Jag och älsklingen på roadtrip ;) hihi!

Nu ska jag ta och kolla på film :)

Ha det så bra! Pusspuss



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback