e m m a ; vardag, fest, inredning

The starter wife

image1063Idag har jag jobbat :) Gick så bra så!
Så kul nu med alla påsk-grejjer, kycklingar och sånt! Så söta så :D
Men imorrn är jag ledig igen! Tills torsdag :) Skööönt.. ska grejja lite här hemma tänkte jag och handla lite måste jag göra imorrn också :)

Och imorrn fyller en viss liten sötnos år ;) Min älskling blir 23 år! Ojoj :) men får inte gratulera honom förens om en vecka :/ Blir att åka till Falun och köpa en födelsedagspresent på torsdag! :) hihi!

Sitter nu och glor på nya kort-serien "The starter wife" :) Ganska bra faktiskt!

Ne nu ska jag glo lite mer ,ett till avsnitt ju! ;) Ha en fortsatt trevlig kväll!

Puss & godnatt



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback