e m m a ; vardag, fest, inredning

Trevligt!

Mm det var trevligt igår :) Blev en relativt lugn kväll!
Kul att träffa tjejerna!

Perelli vann ju igår och jag tycker faktiskt om hennes låt. En schlager. Men hur hon ser ut! :s Botox? Hon kunde ju knappt le över sin vinst pga all botox i fejjan :s Och jag tyckte verkligen inte om hennes outfit! Skulle vara lite mer stilrent.. såg mest slampig ut..
Men, men.. man får väl blunda när hon sjunger i Eurovision och hoppas på det bästa ;)
Och Björn var ju bra som vanligt! Men missade hans andra framträdande så det blir att youtube:a och se om han finns med där :)

Sov ut idag :D Till 12..
Idag så har jag ingenting inplanerat, tar dagen som den kommer :)
Eller jo! 20.30 är det säsongsstart för parlamentet, det får jag inte glömma! :)
Ska snart ta och göra i ordning lite käk!

Om 4 dagar kommer älsklingen hem!!
Och om 5 dagar kommer Josefine hit :D Partyparty
Så kul att så många är hemma nu. Johanna bli ju hemma till nästa helg också! Och Johanna E kommer till veckan också! Jaa alla kommer hem från plugg och grejs :D wiiie! Skojskoj!

Ne som sagt så ska jag väl ta och göra i ordning ngt att äta :)
Pusspuss



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback