e m m a ; vardag, fest, inredning

Jävla allergi

Nyser som en jävla flås-gnu! Jävla allergibajs!
Uschiamej!

Ska snart iväg till jöbbä! ;) Har det där jobbiga passet idag.. 14-18 ;) hihi
Sen efter det ska älsklingen och jag och handla lite och sen bär det iväg hem till mammsen för att umgås, glo på Indy och hockeyhockey :)

Annars till helgen blir det nog lugnt. Vad jag vet nu ;) Har inte så mkt moneymoney så det blir nog att stanna hemma och mysa :) Men älsklingen ska iväg på röjj! Han ska på klassfest, klassen från när han gick i 6an har 10 årsfest :) Blir nog kul för honom!

Ne nu ska jag göra i ordning mig! Hoppas ni får en supernajs fredag! Och sup lugnt till helgen ;)

PUSS



Lurken

Gnu-flås ?! Wtf är det ?! haha !! Jobbigt pass, förstår det. Lust att ta mina 19-7 pass lördag och söndag ? ;) Du förresten, jag träffade på Anne-Marie när vi var på väg ut, snacka om tur. :P Puss

2008-05-16 / 18:10:04
BLOGG: http://lurkas.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback