e m m a ; vardag, fest, inredning

Lappenglass och solande

image1101Idag har jag varit ledig :D

Älsklingen och jag gick upp kring 10 och gjorde i ordning oss. Satte oss med en najs frulle på balkongen och solade lite :)
Sen fick vi för oss att gå till lappens och käka årets första lappen-glass :) Var supernajs! Men man får ju såååå mkt där, så älsklingen fick käka upp min tillslut ;)
Vi gick sen in på hemköp en sväng och köpte något läskande för att sedan traska hem igen. Satte oss och solade lite mer! Somnade nästan, var så skönt och jag var supertrött :P

Sen kom mamma och hämtade oss för vi skulle få käka middag hemma hos henne :) thank's mum ;) Vi lirade lite boll och hade de najs i solen där hemma & käkade också förstås. Sen skulle älsklingen iväg och träna, så jag åkte hem hit med lillsyrran och städade lite :) Tack för hjälpen!

Nu så har jag precis kikat på Medium och nu är det älsklingens tur att få tv:n ;) Hockeyhockeyhockey :s
Ska sätta mig och hålla honom lite sällskap nu!

Imorrn är det jobb som gäller igen!

Ha en fortsatt trevlig kväll ;) PUSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback