e m m a ; vardag, fest, inredning

Ska bättra mig!

image1100Jaha, då var det ett tag jag bloggade igen ;) En vecka sedan exakt som jag skrev ordentligt :) ajdå. Nu lär jag skärpa mig!

Sitter just nu och lyssnar på Jordin Sparks feat Chris Brown - No air :) Goodiegoodie ;D Efter ett X antal ggr lyssnat på den här låten har jag inte fören nu hört att Chris lässpar. Nu vet ni det ;) hihi

Älsklingen är hemma också! ;D Han kom hem i måndags, efter lite velande.. Han visste inte om han skulle hoppa över några föreläsningar eller inte.
Men han är inte hemma för tillfället, han är och tränar fotboll :) Åh är riktigt sugen på att börja spela igen. Men det är så mkt som tar emot för att börja nu, dels att man varit borta ett bra tag nu(över ett år?) och dels mitt knä mår nog bara bra av att jag inte spelar. Men herreguud jag saknar fotbollen, speciellt nu när våren/sommaren är här! Ska fan ta och höra med älsklingen om vi kan dra till b-liden och spela lite någon dag här framöver :) Skulle vara skoj!

I helgen var det iaf lite party som gällde! Jag Bea och hennes karl var och kollade på hockey på waynes. Eller Bea och jag kollade inte särskilt mkt, vi snackade mest en massa skit och drack vin :) Camilla jobbade också så hon fick lite sällskap av oss :)
Efter att vi spenderat lite tid och dricka hos Bea efter hockeyn så drog vi till kingen där vi träffade Camilla + en massa andra! :)

Sen gick jag hem och käkade glass ;) haha

Söndagen började med en latte på waynes (som blev dagens frulle :s) med Bea. Sen tog jag det relativt lugnt, bestämde mig att dra hem till mammsen för att tigga mat och glo på film. Sov även över där och på måndagen låg jag ute i solen och gassade :) var riktigt härligt väder!

Igår var jag och käkade lunch med tjejerna på wienarn. En liten hejdå-lunch till Linda som drar till Mallis på lördag (avis!) för att utbilda sig till bartender! Hoppas verkligen hon kommer få det bra där borta! :) Träffade på Jennys lillalilla sötisLudde också, så söt så! :) Var en trevlig lunch! Blev diskussioner om utomlandsresa om ca en månad. Och hade gärna följt med, men är lite osäker när det gäller tillgängligheten av moneymoney ;) Låna hade jag ju iofs kunnat gjort utav pappis eller nått. Men nej, jag sa nej tillslut. Får blir en annan gång ;P Kul att träffa alla iaf! Eller riktigt alla var det ju inte, några fattades ju.. :/ Men hoppas man får träffa dem till helgen istället, för då är det partyparty som gäller ;)

Nu ska jag ta och avsluta detta enormt långa inlägg(hoppas ni orkat läsa igenom detta ;) hehe!), för nu så ska jag ta och glo på topmodel och sen är det Sverige pussas och kramas! :D

Nattinatti! PUSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback