e m m a ; vardag, fest, inredning

Sooool

Jaha då har ännu en helg passerat! Och det har varit en varm sådan också! Värmerekord för den här tiden på året tror jag! Varmt & skönt idag med och dessutom är jag ledig så jag sitter faktiskt ute på min balkong nu och solar lite :) najsinajs!

I fredagskväll så fick jag lite sällskap av Lurken :) Vi käkade lite glass här ute i solen och snackade skit ;) Trevligt värre!

På lördagen hade vi verkligen fullt upp! Först jobbade jag mellan 11-13, efter det drog jag och älsklingen direkt till Borlänge och shoppade lite :) Köpte tre linnen, en vit sammetsrosett att ha i håret och en bikini ( som är för stor :( ).
Direkt efter Borlänge hämtade vi upp lillsyrran här istan och drog till farmor och farfar, för farmor och min faster fyllde år. Så det blev mat och fika fär :) Trevligt!
Sen vid halv 8 skulle jag tillbaka till stan för att byta om och göra mig i ordning för grillparty och Malins 20 årsfest! Vi var ca 10 tjejer och vi hade det jättetrevligt! Kvällen avslutades självklart på hotällä ;)

Och igår konfirmerades min lillasyster så det var fullt upp igår med :) Vi var i kyrkan mellan halv 12 och 13. Vi drig sedan direkt hem till pappsen för att fira konfirmationen med smögåstårta och annat gottigott!
Och på kvällen åkte vi hem till mammsen för att ännu en gång fira syrran ;)
En trevlig dag!

image1102


Och idag är jag ju som sagt ledig. Ska sitta ett tag till här i solen och slappa (måste ju passa på, ska ju bli dåligt väder redan imorrn!) sen blir det att rensa ur garderoben på vinterkläder/vinterskor och plocka lite här hemma :) Älsklingen sätter jag nog på disken ;) hahah!



Hoppas ni får en bra dag!
 PUSS


anna

sool, finns det någon bättre medecin! Möjligtvis kärlek:)

2008-05-12 / 12:39:30
BLOGG: http://helmerohugo.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback