e m m a ; vardag, fest, inredning

Städ-dags!

Jajamen! Hade tänkt att jag skulle städa lite :) DH börjar ju nu.. Men jag MÅSTE städa, skulle egentligen ha gjort det när jag kom hem nu här på eftermiddagen. Men det blev inte så.. :s Gjorde en ny design istället ;) oups.
Och har suttit här och varit irriterad hela GG-avsnittet! Det är liksom som att bilden är bredare än vanligt på nå vis.. och det är väldigt irriterande! gah!

Idag har jag och älsklingen varit till Borlänge/kupolen en sväng :) Shoppade loss lite båda två ;) Nu har jag iaf införskaffat mig en SVERIGE-tröja så jag kan känna mig som en riktig sverige-supporter till EM :D wiiie! Heja Sverige!
Efter det blev det fika med tjejerna på wienarn (eller fika och fika, blev en cola för mig) sen drog vi till lappens och käkade lite glarre ;) Riktigt trevligt! Var ju supernajs väder!

Jaoo.. och nu som sagt så ska jag städa :s
Hoppas ni får en fortsatt trevlig tisdag-kväll :)

POSS



josie

baoo ! fin design ! Jag vill ju också ha nyy ! har du glömt det? :P hihi..nerå men du får fixa när du har tid..hihi. ska snart gå till jobbet. Men kanske kan ringa när jag har tid, är mkt med packningen nu..allt ska vara klart imorgon :P hihi! pusss

2008-05-28 / 08:46:02
BLOGG: http://josiefine.blogg.se/
Emma

snygg design :)

2008-05-28 / 17:43:43
BLOGG: http://emmaulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback