e m m a ; vardag, fest, inredning

Efterlyst & Insider

update 22:14; eeeuuw mår illa, usch & fy klara nog inte av att kolla på insider. Hästar som blivit sexuellt utnyttjade.. buh. Och jag tyckte det var otäckt för att det var i Dalarna men fick nu reda på att detta har hänt här utanför Hedemora! Fy helvete! Jävla psykiskt sjuka jävlar! Ni borde inte få leva...
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -




Sitter just nu och halvkollar på Efterlyst.. riktigt bra program asså! Varför jag halvkollar är pga att jag har grejat lite med bloggen framtills nu ;) (F5 om du inte ser förändringen) Och igår fixade jag lillsyrrans blogg :) Tycks? Hoppas hon blev nöjd iaf, gjorde den rätt enkel :) Tar ju sån jäkla tid! På tal om blogg design! Lisa: skulle göra om din blogg häromdagen men kom inte in på din sida med det lösen jag hade. Men jag gör så här att jag gör om den över min blogg så mejlar jag den till dig istället när jag är klar! Låter det bra? :)

Efter Efterlyst är det Insider, det handlar om sadister som gör övergrepp på djur m.m. vet inte om jag vågar kolla.. Men ska då börja kika så får vi se sen om jag törs fortsätta kolla :P men det verkade riktigt hemskt, det värsta var också att det var mkt sånt skit här i Dalarna :s blä.
Syrran har nästan precis åkt hem, hon hjälpte mig att städa i trapphuset och sen så käkade vi fläskpannkaka :) gott! Blev lite över också så jag kan käka det till lunch imorrn ;)

Imorrn kommer LurkBurken hem från Egypten :) Vad fort det har gått! Hoppas de har haft det riktigt najs, hon är väl bajsbrown när hon kommer hem.. aviiis!

Och snart är det helg, igen :P Men blir nog lugnt till helgen, tror jag.. om det inte är någon av tjejerna som ska ut då ;) hihi jag är alltid på! :P Annars så blir det nog att dra hem till mammsen en sväng och käka gott och umgås lite :)

Nu ska jag ta och vattna lite blommor, de ser lite hängiga ut i fönstrena ;) hah

Laater ;) PUSS


Johanna

Vad hemskt det där med hästarna.. : ( Snygg bloggen blivit, igen.. du ändrar ju hela tiden ;) Har du lust att hjälpa mig med en sak på bloggen förresten? Hoppas allt är bra! Pussss

2008-11-12 / 22:33:44
BLOGG: http://blikvar.blogg.se.
Lurken

Hihi ! Vi har haft det jätteskönt. Typ 30 grader i luften och 25 i havet. =) Fika nån dag ? Puss

2008-11-14 / 20:38:19
BLOGG: http://lurkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback