e m m a ; vardag, fest, inredning

igår var de fest...

Japp igår var det feeest :) Det var riktigt skoj! Först på dagen så jobbade jag mellan 11-13 sen åkte jag med Sandrew & Steph till Carro och gratulerade henne, hon fyllde i måndags :) Var trevligt, blev bjudna på smörgåstårta! Såå himla fint hus de bor i! Verkligen! :) Efter det åkte jag hem och fixade lite här hemma för jag skulle ha förfest :) Kring 8 halv 9 satt vi här och drack det ena och det andra till ölspelet och spelade sega - sonic och lyssnade på disneylåtar (andra normala låtar också) ;P fullsomenkastrull blev man och hotellet var en självklarhet när klockan slog halv 1 :) Shakade lite roooeev och sen blev det köörv och sen efterfest, drog väl hemmåt kring halv fyra då det blev ett glas med julmust och sen däckade jag i sängen med kläderna på:P haha..



blåmärken, skrapsår på armbågen, minnesluckor, huvudvärk & allmän seghet är resultatet efter gårdagen :P Ändå har jag orkat med att jobba idag :D Fan att jag inte lär mig att schpriiiit är farligt ;P hahaha. Var ju julskyltning idag och jobbade då mellan 14-18, var riktigt bra med folk! Kul! Hann med och kika lite på modevisningen också som de hade på stan :) Sen har jag käkat lite thai och kollat på Ensam hemma 2 som jag fick låna av Steph. Mammsen och lillsyrran har varit hit en sväng också :)

Nu är jag skittrött och ska nog ta och lägga mig relativt tidigt ikväll.. eller först blir det lite mera mys i soffan framför Wallander, trök att man ligger här i soffan själv bara :/ myys.

Hoppas ni haft en trevlig helg! Det har då jag haft ;) PUSS


Anders

Kommer snart hem och myser med dig :) så du slipper se på film ensam :) pusshej!

2008-12-01 / 10:32:20

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback