e m m a ; vardag, fest, inredning

Julklappar

Jahapp!

Då var nääästan alla julklappar inhandlade, har någon enstaka kvar men de tänkte jag handla här i stan :) Jag och mammsen drog till kupolen efter att jag slutat nu här på kvällskvisten! Fick allt handlat på 1 ½ timme! Men hade skrivit upp vart jag behövde gå och vad jag skulle inhandla så det gick lite fortare än vanligt, hann till och med in på Gina en sväng för att köpa en tröja som jag ska ha i helgen ;) För då blire partyparty, ska in på systemet imorrn en sväng innan jobbet och ska även in på syhuset för att köpa vinrött sidenband :) Ska ha det i håret då det är skyltsöndag tänkte jag! Istället för tomteluva :s Ja på tal om det, så blir det jobb för fulla muggar i helgen eftersom det är julskyltning.. blir alltså jobb 7 dagar denna vecka.. så det blir väl relativt lugnt på lördag :P

Nu ska jag kika runt lite på blocket, efter ditt & datt ;)

Nighty night sweets



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback