e m m a ; vardag, fest, inredning

Josie becomes an Aussie

Jahopp! Nu är Josie på väg till Australien.. Hon lämnade Sverige och det kalla vädret kring fyra på eftermiddagen idag. Jag följde med henne och hennes familj till Arlanda för att vinka hejdå, blev lite jobbigt för oss alla tror jag.. ;( Men jag hoppas verkligen att hon får en superduperbra resa! :) Kommer sakna henne som fan, 7 månader asså.. shit. Hon kommer hem 4 juni igen.. & då är hon väl brunare än brunast! Får hålla koll på henne över resedagboken :)

Just nu sitter jag och zappar mellan Morgonsoffan, House och 40 days and 40 nights.. otroooligt drygt när det går tre bra program på tv samtidigt.. :s

Och tidigare här på kvällen så var mamma och syrran här & fikade lite, och sen visade jag min tjusiga outfit jag ska ha i helgen ;) Men glömde ta kort på den så tänkte lägga upp peruken nu, så kommer det en bild på hela outfiten senare i veckan när jag har tid att ta på mig allt igen och ta kort.. ;P



Ska försöka hålla mig uppe ett tag till tills valvakan börjar sen ska jag ta & lägga mig i sängen och kika lite på OC :) Nighty night!


Lisa

SNYGG peruk, du passade ju bra i den :D Va fint det blev när du gjorde om bloggen igen förresten!

2008-11-04 / 23:50:12
BLOGG: http://jacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback