e m m a ; vardag, fest, inredning

En & en halv

Nyss hemkommen från invigningen av "En & en halv". Blev superbra! Och vilken meny! Blir ju perfa, blir nog många middagar där nu, så jääääkla goda kycklingvingar! Starka, men goda! Var dit tidigare under dagen och dekorerade kassaskåpet med lite nya zinkhus, blev juligt & bra. Myys! Är lite salongsberusad känner jag av det goda röda vinet ;) hah! Camilla och resten av gänget skötte sig jättebra! Blir nog många lunch/middagsbesök där framöver ;) kul med lite nya ansikten i stan också!

Bea var där med sin karl, kul att se henne! Så längesen vi sågs nu, blir en catch up-fika någon dag snart! :) För i helgen skulle hon minsann jobba, så hänga med på fest kunde hon inte.. :/ eller kanske att hon blir med på förferren då :) Hoppas!

Nu ska jag ta och läsa lite bloggar :)

bjussar på en bild på mig och min nyinköpta mysse ;) vad tycks? varm & gosig är den iaf :D



nattinatt ;)


sis'

riktigt frääsig ;)

2008-11-27 / 22:46:17
BLOGG: http://eemeliehedlund.blogg.se/
Emma

söt mössa :)

kul att dom öppnat nu, då lär man dit o käka nån gång :D

allt bra med dig??

2008-11-28 / 18:13:37
BLOGG: http://emmaulrika.blogg.se/
Camilla

Tack för det :) Ja, kom o käka någon dag! Riktig god mat o kycklingvingarna är riktigt hotta!

2008-12-04 / 22:26:23

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback