e m m a ; vardag, fest, inredning

Lördagen börjar bra med Amanda

Mm , lördagen börjar bra med Amanda Jensen - For the sun :) Såå bra! & jag är på riktigt bra humör! Har nästan precis vaknat.. har hunnit köra igång en tvätt :) Tvätta bikinin och handduken från igår :) Var riktigt mysigt! Mini-spa i vasahallen med Emelie och Steph :) Vi sågs vid vasahallen kring kvart över 6 var i vattnet lite och sen fick vi bada lite bubbel, ååh så skönt det var, niiice. Sen blev det hårinpackningar och ansiktsmasker så det skvätte om det! Bastubad var ju även det ett måste i vårat lilla mini-spa ;) När vi kände oss fina & fräsha så flottade vi till med pizza framför idol ;) haha.. Bra att Yazmina (eller vad hon hette) åkte :D Men hon skulle gärna få skicka den där klänningen hon hade på sig till mig..

Kom väl hem kring halv 2 inatt efter att ha kollat runt på en massa gamla låtar från förr ;) Och sen så fick jag med mig Hitta Nemo hem så den ska jag kika på under dagen tänkte jag, kanske Lurkas har lust att kika på den när hon kommer över för en espresso.. ? :) Who knows?

Mm som sagt så kommer Lurkas hit för en fika, så skulle behöva fixa i ordning mig lite! Men skirver väl ett inlägg senare idag får se om jag hinner, blir party ikväll så det ska väl fixas och trixas inför det också :)

En gammal goding till er:



Ha en fortsatt trevlig lördag! PUSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback