e m m a ; vardag, fest, inredning

Mjoooru

GÄÄÄÄSP!

Är supertrött.. ska snart sussa. Blev lite make over av bloggen under kvällen ;) (klicka F5 om du inte ser ändringen) Och på tal om make over så la jag i slingor igår :) hihi, blev bra! Blir bara ljusare o ljusare nu.. tur att det blonda endast sitter i håret ;) höhö



Imorrn jobbar jag förmiddag som sagt, och efter det blir det en snabb vända hem sen så ska jag iväg och fika/luncha med Johannorna, trevligt värre! hihi längesen jag såg de där filurerna! Ska kika in på lekhörnet och köpa en vattenpistol som jag ska ha till nästa helg ;) , och systemet för att köpa aaalkåååhååål ;) party in the weekend u know!

Nu blire borstning av tänder och tvättning av fejjan :) Sen SÄNGEN! wie

Nightynight


lurken

vill också bli ljus sen, men det kan du få hjälpa mej med efter resan. =)

fin bloggen vart förresten, me like !! =)

puss puss

2008-10-29 / 23:41:41
Johanna

Vad fint du gjort bloggen! Vi ses senare : ) Puss puss

2008-10-30 / 11:26:17
BLOGG: http://blikvar.blogg.se/
Anders

det blev riktigt ljust :) och fint!..puss

2008-10-30 / 11:54:24
Emma

lurken: aah självklart kan jag hjälpa dig med håret lurkis :) oh tackitack! Jag gillart också ;)



Johanna: tackotack! mm trevlig fika!



Anders: taaack!

2008-10-30 / 18:08:42
BLOGG: http://emmahaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback