e m m a ; vardag, fest, inredning

Spöken & pancakes

Ligger här i soffan och åmar mig över att jag är fööör mätt. Pannkakor mättar ju som tusan! Med det är gott :)

Imorse så skulle jag iväg till ungdomsmottagningen kl 9.. vem vaknar klockan 5 över 9 då!? Shit säger jag bara.. flög upp ur sängen, tog på mig det som låg närmast. Ett par mjukisar och en huvtröja. Sen när jag skulle springa iväg hittade jag inte hemnykeln! Sprang runt, vräkte ur den ena och det andra ur alla väskor och jackor men nyckeln var som bortblåst! Så jag slog en pling till ungdomsmottagningen och sa hur det låg till. Hittade inte nyckeln! Hon sa att jag bara kunde komma när jag hittat den så skulle hon ta in mig mellan två kunder. När jag la på så kände jag i huvtröjan jag hade på mig.. där låg de ju.. ojoj. Är man flummig eller? :P Så jag tog & böt om ordentligt och hann tvätta av ansiktet och borsta tänderna, bli lite fräsh..

Sen efter det så gick jag hem och i min postlåda så satt ett paket :) MINA FILMER! Wiiie! Vad glad jag blev! & hoppade sen direkt in i duschen och fixade till mig lite, för skulle iväg halv 12 & käka lunch med Lurkas :) 2 Emmor & 2 nachotallrikar :) Efter lite snack så gick vi på stan en sväng, next, systemet, apoteket, lekhörnet. Köpte en Björn Borg-bh på Next för halva priset, vodka till helgen och lite utklädningskläder till fredagen då vi ska vara utklädda på jobbet ;) Vi gick hem till Lurkas en sväng sen så drog jag till jobbet :) Efter jobbet gick jag en sväng till second hand och letade efter ett par hängslen.. ska ha till min utklädnad till partyt framöver :) Men tänker inte säga vad jag ska vara! ;)

& nu som sagt så ligger jag i soffan, men mättnaden har lagt sig lite nu under inlägget ;P Men ska slappa ett tag till! Ska kika på ghostbusters nu ;) hihi

Ha en fortsatt superbra kväll! PUSS


gissa vad jag ska vara utkläd till på jobbet ? ;)



Anders

hihi litenhäxemma :P det var en jäkla strut iaf, säker på att kunderna kommer att våga komma in till er?

2008-10-22 / 21:25:35
BLOGG: http://denblinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback