e m m a ; vardag, fest, inredning

..och party blev det

godmorgon!

Blev ferre tillslut igår & är faktiskt inte alls farligt sliten idag :) Trots att det blev en hel del igår.. Först blev vi hemma hos Steph och sen åkte vi hem till Kajsa för att kika på fotboll, Sverige - Spanien, shit 0-0. Bra jobbat grabbs! Sen drog vi ner på stan & då ringde Lurkas och tyckte att jag skulle komma till Avesta och en halvtimme senare var jag där :) hihi vi skakade roompa inne på Kingen i Avesta och drack lite öööl.

De stängde ett ( fan vad tidigt! :( ) och då kom Lurkas pappa och hämtade oss, hängde med Lurkas hem och tömde blåsan sen drog vi till Kingen i Hedemora och köpte korv :) hah, och träffade lite folk! Sen drog vi alla hem till sig, och jag la mig och kollade på OC ett tag, till jag somnade :P Var så jäkla pigg när jag kom hem.. är ju van vid alla efterfester numera ;)

Ligger och myser i soffan nu & kollar på OC, följde det aldrig förut när det gick.. men nu så har jag fått lånat syrrans box #1 :) Superbra! På tal om syrran så fick hon en dator i födelsedagspresent av pappa och ikväll ska jag hjälpa henne lite med den :) kul för henne, hennes dator har verkligen varit superseg.. :P kunde knappt vara inne på internet och msn samtidigt för datorn började lagga :P Ska ta och köpa mig en extra hårddisk och lägga över alla mina bilder på den från syrrans dator.

Nu ska jag ta och glo lite på OC. Sen kanske jag ska spela lite The Sims.. :)



PUSS


- - - - - - - - - - - - - - - - - - -
[ update; ]
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -

lite pics från gårdagen :)






mihi.




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback