e m m a ; vardag, fest, inredning

Ghostbusters II

Hejsvejs!

Kan inte förstå att jag är så trött :
P sover ju fleeera timmar/natt åtminstone 8-9 typ. Kanske är det? Att man sover för mycket? Hm.. jaja! Men har haft rejäl huvudvärk på jobbet idag också :s Var helt fumlig.. hade sönder ett glas.. usch :/ Kanske håller på att bli sjuk? Neeee jjag ska inte bli sjuk, pepparpeppar!
Ska nog ta och hälla i mig ett glas med c-vitamin :) mm!

Mamma ringde här på kvällskvisten och berättade att hon åkte hem från wörket idag för hon fick så väldigt ont i ryggen, hon har haft lite problem tidigare men nu var det riktigt allvarligt så hon knappt kunde gå ;( ussdåå! Men hon skulle få ett samtal från doktorn nu på kvällen och jag hoppas han säger åt henne att sjukskriva sig ett tag, men hon är ju såå envis! Funderar på att gå hem till henne imorrnkväll och hjälpa henne göra en brakmiddag! :) Så det blir nog ingen shopping i helgen iaf. Bra de ;) så jag inte slösar bort en massa pengar :P heh

Annars idag då? Jiooo, jag har jobbat :) 14-18 hade fått ett helt lass med julgrejer från SIA :) SKOJ! Det ska packas ner i lagret imorrn direkt när jag kommer för vi hann inte med det idag. Och imorrn har vi även erbjudande på Mateus i butiken, 20% rabatt, en jädra massa pengar de ;) Men det värsta är att det erbjudandet endast gäller mellan 18-20 så kommer säkert bli fullt ös där emellan ;P hah! Annsofie och jag har gått runt i butiken idag och spekulerat om hur morgondagen kommer att se ut, jag citerar: "oh det kommer ju bli catfights om tallrikarna!" eller "tänk om det inte kommer några alls" :P hehe!
Efter jobbet drog jag och Steph till Martin Koch som hade öppet hus, shit, 2 ½ år sedan man var där sist :s Kul att träffa lite lärare man inte sett på ett bra tag! Känns som att det var igår man gick där..

Sitter just nu och kollar på SOS Gute, de pratar så trevligt tycker jag ;) hehe det är snart slut så nu ska jag köra igång Ghostbuster II :D Ettan igår var ju inte en liiiiten nostalgitripp ;P hehe kul!

Och idag blir Häääna tantis ;) hihi 21 år. ojoj vi börjar bli gamla.. :s



Ooh, vill ha helg nu. Partyparty på lördag ;
)
Ha en fortsatt trevlig kväll! PUSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback