e m m a ; vardag, fest, inredning

hahaha


har nyss suttit och garvat för mig själv till "hål i väggen" :P Riktigt skoj program!
Har sett det förut fast på japanska/kinesiska på ztv, men detta var ju dubbelt så kul!

Helgen har gått så där superfort igen. Usch då vad tiden går fort! Snart sitter man väl med 40 år på nacken.. :s

Idag åkte Anders ner till Halmstad igen.. Lämnade honom vid tågstationen idag vid halv tre & efter det drog jag hem till pappsen för att snylta lite mat ;) tycker det är sååå tråkigt att laga mat själv.. så passade på när jag blev bjuden! :) Sen följde jag med gänget till farmor och farfar. Längesen jag såg dem! Var trevligt! Fikade lite & så :)


& imorrn är det workiwork som gäller. 10 - 15, najs :)

Nu ska jag ta och knapra på en morot!

Hej så länge! PUSS


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
update; Nu: På spaning med Bridget Jones :)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback