e m m a ; vardag, fest, inredning

Kreeeftskiiiva



Jaa till helgen blir det att dra till Nyhammar och partaja! Ska på kräftskiva hos Josies mami :) med josie dårå ;P Hoppas vi får det sköjj! :) Iofs är det ingen risk att ha tråkigt med poopien! :D Vi kommer nog skratta så det räcker till! hihi! Kul det ska bli!! :D

Idag har jag hållt på och grejat här hemma hela dagen! Puh! Diskat, tvättat, rensat klart garderoben och lagt ut grejer på tradera :) Sen på eftermiddagen kom syrran hit och käkade lax & quinoa med mig sen städade vi trapphuset :) Tack för hjälpen sis' ♥ ! Mammsen och syrran var här igår kväll en sväng, de bjöd på donken-mat och sen kollade de på kläder som jag ville bli av med :) De tog en massa kläder jag inte använt, några klänningar och tees + 2 par skor. Och idag kom hon förbi och lämnade 400 spänn här som tack för kläderna, schysst mami, love u! ♥

Nu ska jag ta och kolla på SATC :D Och imorrn är det jobb som gäller!

PUSS & godnatt



josie

Vi kommer ha skitkul!!! :D Heeerrrå din gamla mås

2008-09-03 / 22:10:02
BLOGG: http://josiefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback