e m m a ; vardag, fest, inredning

Löshår?

Är riktigt sugen på att köpa mig en kaluffs till mitt kaluffs :P Just för att få det yttepyttelite längre och även lite tjockare.
Men då hade jag tänkt clip-on set, som det här! Men jag ska nog vänta till nästa vecka då jag drar till Stockholm & Josie. Då får man ju verkligen se hur färgen ser ut och så. För den färgen som är på länken ovan är ju inte alls min hårfärg men hade väl isf tänkt att färga.. men som sagt säkrast är nog att köpa på plats i Stockholm, på Taj Mahal eller nått :) mm..

me and my kaluffs

Nu blir det att kvickna till lite och göra sig i ordning för vad denna tisdag har att erbjuda :)

Ha en alldeles underbar dag! PUSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback