e m m a ; vardag, fest, inredning

Söndag

låttips: Bille the vision and the dancers - Lily from the middleway street

Jaha, söndag igen och imorrn börjar en ny vecka.


Min söndag har bara bestått av chill för idag har man varit bakis :) Men har inte mått allt för dåligt, har upptäckt att det är riiktigt bra om jag käkar ngt innan jag slänger mig i sängen när jag har varit ute på galej.. :) så igår fick jag i mig lite korvstroganoff och mjölk innan sömn.
Vaknade till vid 12-tiden av att mamma strosade runt i lägenheten (hon sov hos mig inatt för syrran hade 15års partie hemma i deras lägenhet). Och alldeles därefter åkte hon hem & jag tröck i mig lite frulle.
Efter att ha glott på Idol och slöat lite så tog jag mig en promenad till mormor för där var syrran och mammsen, herrgud så härligt väder det har varit idag, får ångest över att jag inte var ute mer idag... Efter besöket hos mormor så följde jag med hem till mamma för lite donken-käk och för att kika SATC- filmen :D äntligen säger jag bara! Den var riktigt bra :) kom en tår lite här & var i filmen (jag och min känslighet när jag är bakis :P).. Men jag skrattade också rejält i vissa scener :) haha
Jag passade på att mysa lite med Gunvald också, den lilla tjockiskatten ;)
Följde sen med mamma och handlade lite.. Sen blev det film framför tv:n, skicka vidare hette den. Supersöt film, grät som fan på slutet där med.. :s :P

Gårdagen då? Joo, den var riktigt trevlig! Blev först pirre hemma hos Malin & Robert med ett gäng,  spelade sen lite spel och sen blev jag bara snurrigare och snurrigare ;) Hamnade tillsist på kingen och sen efterfest :)  Kom hem vid 4. Och när jag gick hem då så var det inte varmt ute heller! +2º. Minusgrader nästan ju :s brr..


Nu ska jag ta och sova, hade tänkt att försöka komma upp vid nio och ta en raskpromenad :) niice!
Nattinatt allihopa! Sov sött ;)


min sötkatt :D



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback