e m m a ; vardag, fest, inredning

idol-miss



Asch då, missade idol idag, var superdupersäker på att det bara gick på onsdagar & torsdagar :s. f u c k . Men får kika på internet. Eller kanske går repris i natt ? Hmm. Måste kollas upp!

Annars idag då? Joo jag har jobbat 14-18, gjorde om lite i butiken. Ser så nytt och fräsht ut på en gång :) Efter jobbet följde jag med syrran hem, skulle hjälpa henne att ta lite kort på grejer som hon ska lägga ut på tradera. Fick lite käk där också, fy satan vad gött det var! Indonesisk köttgryta, mums! Måste leta reda på receptet! Sen följde jag med dem hem till brorsan, han verkade må bra efter omständigheterna.. Kul att träffa honom.. :)

Ååh längtar tills jag får mina h&m-kläder! mihi, hoppas jag får dem innan jag drar till sthlm :)

Imorrn börjar jag inte förens två igen och hade då tänkt att jag skulle vika tvätt och tvätta, ska försöka gå och lägga mig tidigt så jag kommer upp i tid.. :) Men sitter väl här till halv 2 ändå ;) häh

Ingen repris på Idol inatt så blir att kika på det på tv4.se nu istället, ciao så länge! :)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback