e m m a ; vardag, fest, inredning

blev jobb trots allt

mjaa, tog mig till jobbet trots huvudvärk och rinnande näsa & 4 timmar kändes snarare som 8, men vad gör man inte för lite cash ;) Är ju sista dagen innan min påskledighet kör igång :) Ska bli skönt faktiskt! Och jag hoppas verkligen att den där tanten har flyttat ur sina saker ur förrådet då så jag kan få flytta dit min grejer! 1 månad har jag haft mina förrådsgrejer i min lägenhet nu! Helt jävla otroligt! Jag är för snäll helt enkelt, skulle ha ringt hyresvärden på en gång! :s bläh för henne!

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen igen och inta tv-tittnings-position, för det vankas "Ballar av stål" inkl. Bitterfittan Noir ;) hehe, kommer nog att dras i smilgroparna ett x antal ggr innan jag tittat klart :P

Ha en supermysig kväll! pusspuss



Josefin

älska photofunia!



Tack för kattnamnstipsen!

2009-04-07 / 21:16:31
BLOGG: http://josfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback