e m m a ; vardag, fest, inredning

hockeyhockeyhockey

sitter just nu hemma hos mami och kollar på hockey (swe-usa) med henne. Eller halvkollar.. har ju min baby(laptopen) i knäet ;) så blir inte så superkoncentrerad på tv:n direkt.

Idag har jag jobbat 12-18. & innan de så gick jag & älsk en vända på stan. Jag köpte lunch på wiernan och lite smink & alkohol till imöörrn :D Sen så hängde älsk med mig till jobbet så sa vi hejdå för han drog till Uppsala idag för att partaja.. (därför jag är hos mamma nu, ska sova här :P) Vi skulle ju egentligen också dra till Uppsala men ingen av oss var riktigt pepp på det så det blir att grilla och umgås här hemma i stan istället :) blir nog skoj det med! :D


Nu har USA precis gjort mål ;c buhu! Kom igen nu SVERIGE!!
Ska ta och göra om syrrans blogg nu :) PUSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback