e m m a ; vardag, fest, inredning

hualigen ,

vilken helg det har varit! :) supermysig! & vilket väder sen! Vi gillart ;)
i torsdags så var det skärtorsdagen och den innebar ledighet! wiiie! Ledighet som håller tills imorrn :/ lite mindre roligt, men har man jobb som väntar så har man.

I fredags så blev lite party på kvällen. Jag, Johanna, Anders, Anders bror Jakob och Anders kompis Mattias satt hemma hos mammsen och drack lite. Sen så gick vi till Kingen. Det var väl sidådär med folk som sagt, men det var kul ändå att komma ut lite :)

I lördags så var jag hos pappa på dagen och hämtade lite kött & så som vi skulle grilla senare på kvällen. Sen drog jag hem för att fixifixa mig schniigg och vid halv 5 drog jag till Steph. Blev tillslut jag, Steph, Sara & Maria som drog till grabbsen för att grilla :) Var riktigt trevligt - och varmt! Herregud så skönt det var! & jordgubbar åt vi också, kändes verkligen som att våren/sommaren är på G :) Sandra kom sen också och hon skjutsade oss upp till Kajsa kring 8 då vi även hämtade upp Johanna. Uppe hos Kajsa var resten av tjejgänget :) Vi snackade en massa & spelade singstar! Har ett x antal filmer på kameran med en massa sjungande bruuuds :P hehe, skoj vare! Kring halv 12 drog vi till Hotälläää :) & DET VAR KÖ! Gosh! Inte ofta heller ;) & väl inne på hotellet så rockade vi loss, shotade lite mintu och rockade loss ännu mer ;) hehe det är riktigt skoj att ha med sig kameran in på hotellet för dagen efter så vet man inte vad som kan ploppa upp på bilderna ;) hade hursom en SUPERTREVLIG KVÄLL! :D

Här kommer några pics:




& gårdagen spenderades mest framför film, en vända till pappa orkade jag trots allt med iaf :) och på kvällen drog jag och Johanna till donken för att uppdatera varann om partykävllen :)

Nu sitter jag här framför datorn, söndag aka måndag. Vi har varit till Lager 70 i insjön för att jag skulle ha en skinnjacka men, det fanns inte i min storlek :( så det blev två tjusiga festtoppar istället för ynka 50lappen styck + trosor :) Ska nog ta och dra igång "Linas kvällsbok" nu , har sett den förut men blev lite sugen på att se den igen nu. & då gör det inget heller om jag råkar somna ;) är dödstrött!

Hoppas ni har haft en supermysig påskhelg & att ni får en fortsatt trevlig måndag/söndag ;)


veronica

sv; tusen tack! :) vad fin din blogg är ! hoppas du haft en trevlig påsk, :)

2009-04-13 / 20:32:03
BLOGG: http://sstromberg.blogg.se/
Mirry

Så snygg blogg du har!



Passa på att anmäla den till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning :)

2009-04-14 / 13:33:20
BLOGG: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback