e m m a ; vardag, fest, inredning

Loppis!

Idag är jag ledig från de två timmar jag brukar jobba :) naajs!

Om ca en timme ska jag möta om Johanna och vi ska ta och gå och kolla på loppisen som de har idag i ishallen :) Var superlängesen jag såg Johanna nu! Ska bli kul att ses! Vad ska ni göra idag?

Solen skiner idag också! Men det blåser dock kalla vindar :s Men vad mer kan man begära än lite sol den här årstiden. Det är ju inte sommar än.. ;) Men snart så!

& idag drar alla studenter iväg på studentkryssning :) vad trevligt för dem! Hoppas de får det skitskoj! Vill också! Ångrar mig att jag inte åkte då det var våran tur.. Men diskussionerna kring att anordna en egen lite suparkryssning i sommar tycker jag lät alldeles utmärkt ;)

Nee nu så ska jag ta och lägga lite make på fejjan & fixa frillan! :) PUSS




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback