e m m a ; vardag, fest, inredning

rubriker är överskattat

jobbdag idag som sagt :) gick fort som vanligt, det där jobbiga passet ju - 14-18 ;) rätt nice iaf!

Dagen började med en fika/lunch med Johanna på Wiernan och där träffade vi på Lisa & Lurkas :) Trevligt! Pratade lite om ditt & datt. Sen var dags för mig att dra till jobbet & Johanna skulle till tågstationen för att dra hem till Göteborg. Kul att se henne i helgen och så iaf. Var längesen sen sist. Slutet på januari.

På tal om länge... det där j*vla kärringen har fortafarande inte tagit ur grejerna ur förrådet. I måndags (förra veckan) sa jag att det skulle vara jättebra om hon flyttade ur grejerna till påsk och i fredags var jag där. Men inte hade hon tagit ur henned grejer inte! Då sa hon att hon skulle börja då..... fy fan vad less jag blir. Sitter just nu hemma hos mami och vi ska ta och käka och ska sen dra till lägenheten & om hon inte har tagit ur sina grejer då då ringer jag värden imorrn. Tänker då fan inte betala full hyra då jag knappt kan bo i lägenheten pga att jag har förrådsgrejerna i lägenheten! Dryygt? Svar jaa...

Nu blir det käk som sagt! Senare blir det filmtittning, dock inte med mig och älsk i huvudrollen ;)



Hoppas ni får en mysig tisdag! ;) PUSS



Anonym

vilken mysig bild! =)

2009-04-14 / 21:45:29
Emma

anonym; tack ;D

2009-04-14 / 21:49:35
BLOGG: http://emmahaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback