e m m a ; vardag, fest, inredning

spöken hit & spöken dit

sitter och kollar på "hemsökta hus" på youtube nu :P fick inte kika så länge igår kväll.. eller fick & fick.. anders somnade här i soffan så då vågade jag inte sitta och kolla själv ;) blev lite läskigt där ett tag.. lite lättare att kolla på det nu också när det är ljust ute :P hehe.. konstigt det där. Jag tycker det kan vara riktigt läskigt men jag tycker om det på ngt vis + att jag alltid älskat skräckfilmer!

Börjar kl 14 idag. & det är härlig värme idag med. Dock lite molnligt!

Till veckan är det valborg! & det känns fortfarande lite ovist om hur den dagen ser ut! Det står mellan en supardag i uppsala eller en lugn kväll här hemma i Hedemora med grillning kanske..? Ja som sagt.. har ingen aaaning! Men det blir nog trevligt vart man än hamnar :)

I veckan ska vi också iväg och shoppa lite :) Jag, lillsyrran och älsk. Vi ska hitta avslutningskläder till syrran och jag skulle behöva ett par nya vårskor( utöver de 25 andra;) )! Ne men seriöst. Ett par vita lättare tygskor ska jag försöka hitta. Blir kanske att vi drar till Falun. Inte så ofta man är där..



Nu ska jag fortsätta kolla på "Hemsökta hus" :) Hoppas ni får en najs dag! PUSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback