e m m a ; vardag, fest, inredning

topp 5 bloggare

tänkte jag skulle kläcka ur mig en kommentar om de som ligger i blogg-toppen på blogg.se :)

[ KENZA ] - Har läst hennes blogg lite då och då sen jag började blogga. Hennes blogg är helt okej tycker jag! Känner ibland att det blir lite samma saker i den. Men den diggar jag! Den ligger inte bland mina topp 5 men kan ta en titt då & då för att kolla läget :P

[ Stina-Lee ] - Jag gillar Stinas blogg. Hon representerar en vardaglig tjej med vardagliga problem osv. Hon ligger däremot på min topp 5 lista ;) Sen så är ju hennes hundisar sååå söta!

Dessie ] - hmm.. jaa. Vad ska jag säga. Har inte läst hennes blogg nå mycket alls. Första gången jag klickade in mig där så var det inte särskilt positiva vibbar jag fick om hennes blogg och om jag ska vara ärlig så kom ordet fjortis emot mig. Don't know why? ;) Men hon verkar ha många läsare och det förundras jag över?

vimmelmamman ] - klickade in mig där för första gången idag, nu. Så jag har inte hunnit fått så mkt intryck där.. Men det verkar vara en blogg för lite äldre. Föräldrar? :) Men verkar mysig!

designadinblogg ] - Ligger också på min topp 5 lista. Riktigt bra blogg med riktigt bra tips om hur man kan ändra och dona om i bloggen :) Tummen upp!

------------------------------------------------------------------------------------------------

Si så där ja :) Nu blir det göra sig lite freeeesh så man kan jobba ;) PUSS



Helena

Ahh gillar den riktigt mycke, lagomt stor också så man får med de nödvändigaste under en dag :)

2009-04-16 / 18:15:11
BLOGG: http://hhelena.blogg.se/
Camilla

Jag har också läst lite på vimmelmamman, hon är ju journalist på hänt extra el nåt sånt. Nu skriver hon mycket om att hon har cancer. Rätt otäckt mellanåt.

2009-04-16 / 21:31:39
Emma

sv Camilla; Jasåå? Jahaa! ojdå.. det kanske är något man ska ta och följa då för att få en rejäl vekrligehetsuppfattning..

2009-04-16 / 22:15:14
BLOGG: http://emmahaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback