e m m a ; vardag, fest, inredning

vita helgen - yeah right!

jaha, där rök den vita helgen :P Blev lite vindrickande igår trots allt!

Gårdagen började med en rejäl sovmorgon. Sen blev det loppistittande med Johanna! Var superkul att ses! Blev dock bara en snabbtitt på loppisen då det inte fanns så jättemkt som passade oss i smaken :) Förutom godiset då ;) men vi höll oss undan och gick till stan istället för att fika lite :) En pärlboll & en cola + en massa snicksnack senare så sa vi hejdå då jag skulle hem till mami för att käka. Heheh jag känner mig så dum när jag är hos mami hela tiden, men det är drygt när inte anders är hemma.. blir så tråkigt. + att laga mat själv är nog det tråkigaste som finns  ♥. Sen så bjöd mamma mig på middag igår ;)

Efter en mumsig middag med taco fixade jag till mig lite och sen blev det att dra på ferre :) Mycket trevligt! Några av tjejerna var redan där + att det var en massa annat folk :) Efter dansande på bord m.m. drog vi till Kingen där det var relativt mycket med folk, tog sen min cykel och trampade hemmåt. Bilder(filmer?) kommer sen när jag har fått igång kameran då batterierna tog slut mitt under kvällen :c

Nu ska jag ta och kolla på reprisen på Talang 2oo9. Det var nyss Robinson & "Valpen" åkte ju ur. Jag förstod inte riktigt.. jag trodde de hade kommit överens att rösta ut honom. Men han verkade inte direkt glad när resultatet kom, han gick ju bara.. ? Hm..  aja! Talang vare! Laater :)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback