e m m a ; vardag, fest, inredning

- - - - - - -

hej halloow! :)


dagens emma :)



Idag har man fått ganska så mkt gjort.
Först käkade jag lunch med Steph, vi snackade igenom Bulgarien-resan bl.a., vad man ska ha med sig osv. :) oooh längtar som fan, om ni inte visste det ;) ska bli så skoj och röjja loss med brudsen!

Efter lunchen blev det att ta sig till apoteket och köpa lite förnödenheter, Resorb(vätskeersättning) och öronproppar , vill ju kunna må nogorlunda bra där borta + kunna sova om nätterna :P Sen blev det jobbdags! Så vi sa hejdå och jag fick nyckeln hem till Steph för i helgen ska jag vara kattvakt :) mysigt!

Jobbet flöt på som vanligt! Var riktigt varmt! Puh! Men gick bra :)

Nu på kvällen har vi fått ner tältet ordentligt iaf! & alla grejer sen partyt är undanröjt! Niiice :)  Sen har jag och älsk kollat på "Hajen 3" ursch, tycker inte om hajfilmer, PANIK. Men den är ju så pass gammal så man ser att den 10 meter långa hajen är oäkta:P hah, typ tecknad! ^^,

Har försökt ringt Josie också, men det är som att hennes mobil är avstängd kommer direkt fram till "abonnenten du söker kan inte nås för tillfället.. blabla" BLÄSH, men om du ser detta poop, så försöker jag igen imorrn!

Har skrivit ned lite grejer jag ska ha med till Bulgarien, tänkte lägga upp det sen så kanske ni kan hjälpa mig att fylla i de grejer som jag helt och hållet har glömt, JA! Perfa! ;)

SE NÄSTA INLÄGG! Pouce


alex

tror att du fått med allt=) ha så trevligt! :D

2009-08-05 / 09:28:26
BLOGG: http://alexxandram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback