e m m a ; vardag, fest, inredning

bad update

mja, lite dålig update från min sida nu känner jag! Dels så vet jag inte vart jag ska börja och dessutom så har jag varit så jääävla trött! Usch då, känns inte som att man har varit på semester :P Känner att jag har mycket i min brain nu också! Med flytten och allt! Så bilder och mer info kring Bulgarien 2oo9 kommer att komma när de kommer :) annars får ni kolla in på fejjan! Där har jag lagt upp de flesta bilderna!

Just nu ligger jag här och ögonlocken blir bara tyngre & tyngre! Så efter detta inlägg blir det att sova :) Har kollat på film och på Sthlm Live :) + sorterat strumpor! Hah, vilket söndags nöje!

Mm nu är detta inlägg sluuut så godnatt :) imorrn väntar jobb! Kulturnatta så det blir kvällsöppet :) PUSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback