e m m a ; vardag, fest, inredning

GÄÄÄSP

shiet, är trött idag med :P hah! Blev en rejäl fylla i lördags, men mådde inte alls föör tokigt igår trots allt :) Låg bara som en död fisk hela dagen ;) ååh det var så skoj :) längtar tillbaka! Men nu är det andra saker i sikte! Flyttpackning (så inte älsk behöver göra allt när jag är borta) & SEMESTER i bulgarien med girlsen, blir om en vecka det! Ska bli så jääävla kul! Sen när jag kommer hem så flyttar vi nästan på en gång! Ska bli mycket skönt! Just att få komma till något större. Går ju varann på nerverna snart! :P sen om ca en månad kommer lilla söt-Ester hem till oss!

Vad som händer idag? Jo, nu är det jobb mellan 10-18, som jag har uppfattat det iaf :P Sen blir det att hämta släp och få iväg tältet till syrran! Sen blir det bara att slappa och slöa! Som igår :P hah, men gjorde liiiite nytta igår iaf, eller nytta och nytta. Ja, jag gjorde iaf om lillsyrrans blogg ;) Kolla in den vettja!

Nu ska jag börsta gaddarna sen dra till jobbet på mammsen cykel! Hoppas ni får en bra dag! PUSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback