e m m a ; vardag, fest, inredning

mjaou

mjaou , är lite trött! Blir att sova efter detta inlägg!

Imorrn väntar lunch med Steph och om jag hinner ska jag hämta ut mitt paket från Nelly :)

Annars så har jag jobbat på för fullt, blev riiiktigt varmt i butiken när det var så förbaskat varmt ute! puh! Hoppas det blir lika najs väder imorrn! :D Efter worket blev det att "jobba över" lite. Vi har suttit och beställt en massa julsaker! :P Kändes lite kontigt att koncentrera sig på jul när det fortfarande är sommar :s Det tar ju sån tid!

Men imorrn blir det sovmorgon till 10? kanske ;) Låter najs! Har inte fått mkt sömn denna helg.. :s Börjar inte fören 14 imorrn, känns skönt! Så hinner jag luncha lite innan också som sagt! & efter jobbet ska jag & syrran sola och sen blir det att slussa bort partytältet! :/ ;)

Men nu blir det att sooova! NATTINATT



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback